ပုိလန္သမၼတ ေသဆံုးေစခဲ့ေသာ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ၌ ႐ုရႇားတြင္လည္း တာ၀န္ရႇိေၾကာင္း ဇူလိုင္ ၂၉ ရက္တြင္ ပိုလန္ႏုိင္ငံဘက္မႇ ထုတ္ျပန္ေသာ စစ္ေဆး ေတြ႕ရႇိခ်က္ အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ပိုလန္သမၼတႏႇင့္ အျခား လူ ၉၅ ဦး ေသဆံုးေစခဲ့ေသာ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈတြင္ ႐ုရႇား ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး ေမွ်ာ္စင္မႇ ေလယာဥ္ဆင္းသက္ရန္ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားမႇာ ႐ႈပ္ေထြး မႇားယြင္းေနခဲ့ေၾကာင္း ယင္းအစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။
သို႔ေသာ္ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈႏႇင့္ ပတ္သက္၍ ပုိလန္ တာ၀န္ရႇိသူမ်ားႏႇင့္ လုပ္ထံုးလုပ္နည္းမ်ားအေပၚ အျပစ္တင္မႈ ပိုမို မ်ားျပားသည္။ ပ်က္က်ခဲ့ေသာ ေလယာဥ္မႇဴးမ်ား၏ ေလ့က်င့္မႈအေပၚ ကြပ္ကဲရာတြင္ တာ၀န္ရႇိေသာ ပိုလန္ ကာကြယ္ေရး၀န္ႀကီး ေဘာ့ဂ္ဒန္ကလစ္ခ်္သည္လည္း အစီရင္ခံစာ ထုတ္ျပန္သည့္ ဇူလိုင္ ၂၉ ရက္တြင္ ရာထူးမႇ ႏုတ္ထြက္ခ့ဲသည္။ ေမာ္စကိုၿမိဳ႕ အေနာက္ေတာင္ပိုင္းဘက္ မိုင္ ၂၂၀ အကြာတြင္ ျမဴႏႇင္း ထူထပ္စြာ က်ေနစဥ္ အတြင္း ေလယာဥ္ဆင္းသက္ရာ၌ ပ်က္က်ခဲ့မႈႏႇင့္ ပတ္သက္၍ ပိုလန္ ေလယာဥ္မႇဴးမ်ားကိုသာ အျပစ္တင္ထားသည့္ အစီရင္ခံစာအား ႐ုရႇား ေလေၾကာင္းေကာ္မရႇင္က ယခုႏႇစ္၊ ဇန္န၀ါရီလတြင္ ထုတ္ျပန္ထားၿပီး ျဖစ္သည္။
ပိုလန္ႏိုင္ငံကမူ ၎တုိ႔၏ ကြၽမ္းက်င္ပညာရႇင္မ်ား၏ ဘက္မွ်ေသာ ရလဒ္ကို ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့သည္။ ႐ုရႇားလုပ္ Tupolev-154 ေလယာဥ္ပ်က္က်ရေသာ အဓိက အေၾကာင္းအရင္းမႇာ ေလက်င့္မႈ မလံုေလာက္ေသာ ေလယာဥ္မႇဴးမ်ားက ေလယာဥ္ ဆင္းသက္ရာတြင္ ေနရာယူမႈ မႇားယြင္းခဲ့သည္ဟု ေထာက္ျပထားသည္။ ထုိ႔ျပင္ ေလယာဥ္သည္ အလြန္နိမ့္စြာ ပ်ံသန္းေနပါက အလိုအေလ်ာက္ သတိေပးသည့္ စနစ္သည္ ယင္းအခ်ိန္က ေႏႇးေကြးစြာ တံု႔ျပန္ျခင္း၊ ေလယာဥ္မႇဴးတို႔အၾကား ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မႈ မရႇိျခင္း တို႔ကိုလည္း အျပစ္တင္ထားသည္။
႐ုရႇား ေလေၾကာင္းထိန္းသိမ္းေရး ေမွ်ာ္စင္ကလည္း ေလယာဥ္ အေနအထားႏႇင့္ ပတ္သက္၍ မႇားယြင္းစြာ အခ်က္ေပးခဲ့သျဖင့္ ေလယာဥ္မႇဴးမ်ားမႇာ ေလယာဥ္အေနအထား ပ်က္ယြင္းေနသည္ကို မသိရႇိခဲ့ေၾကာင္းလည္း
ေတြ႕ရႇိခ်က္မ်ားအား အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့သည္။ ''ေလယာဥ္ပ်က္က်တဲ့ အေၾကာင္းအရင္းက တစ္ခုတည္းေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး။ ဟုိကမႇား၊ ဒီကမႇားနဲ႔ စုေပါင္းၿပီးေတာ့ ေလယာဥ္ပ်က္က်တာ''ဟု ပိုလန္ျပည္ထဲေရး၀န္ႀကီးႏႇင့္ စံုစမ္း စစ္ေဆးေရး ေကာ္မရႇင္ေခါင္းေဆာင္ ဂ်ာဇီမီလာက စစ္ေဆး ေတြ႕ရႇိမႈမ်ားကို ေျပာၾကားခဲ့သည္။
No comments:
Post a Comment