Wednesday 24 October 2012

မ်က္စိမျမင္ေပမဲ့ ကားျပင္ႏိုင္တဲ့ မက္ကန္းနစ္

မ်က္မျမင္ကားျပင္သူတစ္ေယာက္ဟာ သူဟာ ကားရဲ႕
အသံကိုနားေထာင္ရံု ကားရဲ႕ တုန္ခါမွဳကို ထိေတြ႕ရံုနဲ႕ ကားဘာျဖစ္လဲဆိုတာ သိႏိုင္တယ္လို႕ဆိုပါတယ္။ သူ႕ နာမည္က Col Collewijn ျဖစ္ျပီး ေဟာ္လန္ႏိုင္ငံ Nuis က ဝပ္ေရွာ့တစ္ခုမွာ
အလုပ္လုပ္ပါတယ္။ သူဟာသူ႕အသက္ ၈ ႏွစ္သားအရြယ္မွာ အျမင္အာရံု ကိုဆံုးရွဳံးခဲ့ရတာျဖစ္ပါတယ္။ Collewijn က ကၽြန္ေတာ့္ ကရိယာ ေတြဟာ ကာလၾကာရွည္စြာ ေနရာတစ္ခုတည္းမွာပံုေသရွိေနခဲ့တာပါ။
 မူလီ တစ္လုံကအစ ေျမၾကီးေပၚ ကို က်ေနျခင္းမရွိပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ဒီကိရိယာေတြကို လွမ္းျပီး ေကာင္းေကာင္း ျပဳလုပ္ႏိုင္တာျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အျမဲတမ္း ကၽြန္ေတာ္ အၾကားအရံုနဲ႕ အထိအေတြ အာရံု ေတြကို ကၽြန္ေတာ္ယံုၾကည္တယ္။
 ျပီးေတာ့ ကားတစ္စီးရဲ႕ အင္ဂ်င္ တုန္ခါမွဳနဲ႕ အင္ဂ်င္ထဲက ပံုမွန္မဟုတ္ထူးျခားျပီး ထြက္လာတဲ့အသံမ်ဳိး ကုိ ကၽြန္ေတာ္သိတယ္။ တခါတစ္ေလဆို အသံၾကားတာနဲ႕ အဲ့ဒီကား ဘယ္ေနရာမွာဘာျဖစ္ေနျပီလဲဆိုတာ တိတိက်က် ကၽြန္ေတာ္သိႏိုင္တယ္။ တျခားကားျပင္တဲ့ ဝပ္ေရွာ့ ဆရာေတြအားလံုးထက္ ကၽြန္ေတာ့မွာ တပန္းသာတဲ့ အားသာခ်က္ တစ္ခုရွိတယ္ဗ် အဲ့ဒါကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ အေမွာင္ထဲမွာ ကားျပင္ႏိုင္တယ္ လို႕ Collewijn က ရယ္ေမာျပီး ေျပာၾကားခဲ့ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment

အၿပင္းေၿပ Drum တီးရေအာင္